?

Log in

No account? Create an account
Book_Happines

Tagged by Kdsch123!! Music Meme, Thanks!!

Posted on 2006.10.17 at 12:09
My...state of mind...: ecstaticecstatic
My tune: Tears in heaven, Gregorian masters of chant
Thanks to Kdsch123 for the tag :D, you sooooooooo rock :D, and wow!!! I loved my soundtrack!!! But I have strange tastes I guess ;) really this one was weird!!!! Hugs, be well and take care.

Music Meme:

1. Open your library (iTunes, Winamp, Media Player, iPod, etc)
2. Put it on shuffle
3. Press play
4. For every question, type the song that's playing
5. When you go to a new question, press the next button
6. Don't lie and try to pretend you're cool . . .
7. Tag 5 friends


Questions are:

Opening Credits// Unbreakable (Single remix) Westlife
Waking Up// You are still You by Josh Groban
First Day At School// Prelude in C Major (Piano) J. S. Bach, From the Everwood soundtrack ;)
Falling In Love// You are Loved by Josh Groban, from the new album
Fight Song//  Forever Love by X-Japan (X, The Movie)
Breaking Up// Durt in the wind by Sarah Brightman
Prom// The Voice of Her Eyes Somewhere I Have Never Travelled/The First Time I Loved Forever by Lisa Angelle and Ron Perlman, Album: Beauty and the Beast: Of Love and Hope
Life is Good// Come Clean by Hillary Duff
Mental Breakdown//  Remember me by Josh Groban, from the soundtrack of Troy
Driving// Kiseki no umi by Maaya Sakamoto, Lodoss TV Opening
Flashback// Once upon a December by Liz Callaway, Soundtrack, Anastasia
Getting Back Together// The Journey Home by Sarah Brightman, Album Harem (Advance)
Wedding// It's my life by Bon Jovi
Paying the Dues// Bokura no Rekishi by Maaya Sakamoto, Album, Clamp Campus Detectives OST
The Night Before The War// Into the West by Annie Lenox, Soundtrack The Lord of the Rings: The Return of the King
Final Battle// Fields Of Innocence by Evanescence
Moment of Triumph// The War Is Over by Sarah Brightman, Album Harem (Advance) 
Death Scene// A New Day Has Come by Celine Dion
Funeral Song// This never happened before by Paul McCartney, soundtrack of The Lake House
End Credits// Mi Mancherai (Il Postino) by Josh Groban/Joshua Bell

And....tag araestel</div>niftybrucenut_m3gspinning_leaves

Comments:


.
Hmmmm piepiepie at 2006-10-17 18:46 (UTC) (Novel in progress)
well this is very interesting :D:D:D
Reading is life... :)
Hmmmm monicaop at 2006-10-17 20:47 (UTC) (Novel in progress)
I loved it :D, I hope you are going to enjoy making yours as much I had fund making mine ;) hugs!!!
Denise
Hmmmm kdsch123 at 2006-10-17 18:50 (UTC) (Novel in progress)
Monica!! Awesome list..*looks it over*..need to check some of these out!!
Reading is life... :)
Hmmmm monicaop at 2006-10-17 20:43 (UTC) (Novel in progress)
If you are interested in any of them let me know and I'll upload them :D And again, thanks for the tag :D, hugs!!!!!
araestel
Hmmmm araestel at 2006-10-17 22:04 (UTC) (Novel in progress)
I tried and tried to get it to work on shuffle and it just won't. Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Reading is life... :)
Hmmmm monicaop at 2006-10-18 02:42 (UTC) (Novel in progress)
What do you use??? I used winamp, and I had no troubles, oh I'm so sorry this isn't working for you!!! I had tons of fun doing this.. let me know if I can help in any way, hugs!!!!
araestel
Hmmmm araestel at 2006-10-18 03:24 (UTC) (Novel in progress)
I use windows media player 11. Damn thing makes me nuts!
Reading is life... :)
Hmmmm monicaop at 2006-10-18 03:47 (UTC) (Novel in progress)
Mmmm I have no idea how to use it to play music... I only use it for cds or video... maybe you should try getting winamp, not only for the meme ;), but 'cause is really easy to use and I love getting new skins for it :D, I have some awesome LOTR and Orlando ones ;) and also.. is free ;), hugs!!
araestel
Hmmmm araestel at 2006-10-18 04:28 (UTC) (Novel in progress)
I used to have it and I hated it. I couldn't get rid of it fast enough. LOL I'm sure it's improved since I last had it in '98...
Reading is life... :)
Hmmmm monicaop at 2006-10-18 16:39 (UTC) (Novel in progress)
Really??? I guess is a matter of choice, I loved it, and I have since... oh well since I have a pc, so it must be around that same time :D, I'm always looking for skins :D, I love the playlists, etc, and I just can't use WMP for music... I guess we are different in that ;), hugs!!!
araestel
Hmmmm araestel at 2006-10-18 16:45 (UTC) (Novel in progress)
Yes, I did enjoy those skins! :) They were fun It's probably that my system was old and bogged down and winamp just dragged it down further. I'm sure it would be great with this new pc. Thanks for the suggestion. I really do appreciate it. *hugs*

*off to investigate winamp again*
Hmmmm niftybruce at 2006-10-18 04:11 (UTC) (Novel in progress)
I love your songs! I have a few of them myself!! YAY!! hehehe
Reading is life... :)
Hmmmm monicaop at 2006-10-18 04:15 (UTC) (Novel in progress)
So we share tastes?? Good to know my boy :D, sooo... are you making it??? I'm going to keep an eye on your LJ to check it ;), I did tagged you!!! :D, lest see if we share some in the soundtrack ;), hugs!!! Be well and take care.
Previous Entry  Next Entry